CERITA AKU

HARI SELASA,3 OGOS 2010 : hari yang amat banyak skali dugaan yang melanda...pagi2 tadi adik kak rai,dak koya tepon ..katenyer kak rai hilang,tak balik rumah dari semalam.. die ade gtau yang dak dayah cakap ngan die dak kak rai nekad nak bunuh diri...bodoh betul ar kak rai nih,ntah ape2 la keje die nak buat lagi..dah tak sayang diri sendiri ke??geram pulak aku kadang2 tengok perangai kak rai ni..nak marah,kawan baik,tak marah kang makin menjadi-jadi lak perangai die..lepas tu pulak aku dapat khabar berita yang mak mertua aku masuk hospital!!!!! hahhhh biar betul...apa la lagi masalh yang datang nih...lepas satu,satu masalh yang timbul...mak mertua aku pengsan kat rumah jiran sebelah rumah..nasib baik hubby ade rumah mase tu..kalau tak tak tau la ape nak jadi..teruk jugak la mak mertua aku...sekarang ni die ade kat CCU lgi..kat zon merah..hope ibu mertua aku ok la cepat......petang tu mase aku ngan family hubby semua kat hospital,dengar pulak yang adik ipau aku kene pukul..apelagi hot la hubby aku tuh..terus die g bawak apak mertua aku g jumpe budak2 tu..habis ar die talekan budak2 tuh semua..tu ar sape suh buli anak orang..kan dah kene pukul blik....terer ar sayang..hehe..puas hati aku...nasib baik la adik ipau aku takde ape2...tak cedera teruk sangat..pastu terus gi buat report..budak2 tu semua dah kene tahan...

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi