harini punyer cerita

EMMMMM ape ek nak cite harini .. seperti biasa hari ni aku gi kelas lambat lagi ye , chaiyok2 la untuk aku kan2 ??? eiii aku bukan sengaja tau nak datang lambat2 nih .. ni sume gara2 cik abang tau yang bangun lambat . aku takde kene mengene okeyh !!!!!!
geram la jugak ...
tapi seb baik mase datang tadi cikgu belum start mengajar , kalau tak , sia2 hidup aku dowh .... air cond dekat kelas aku tu aku rase da lame tak gi betulkan tau ..
memang panas tahap cipan ar dok dalam tuh .. dorang ni tak reti2 ke nak betulkan air cond tu , sengsara tau tak kiteorang kat dalam kelas tu ... pleaseeeeee la betulkan air cond tuh ok ....
tadi cikgu suruh siapkan die punye asigment yang die bagi semalam tuh , termasuk dengan report2 sekali k ....
hahahha poning kepale nak memikirkan asigment nih ...
nasib baik la ade ajid ngan nuar yang tolong gi print kan kertas2 asigment semua .. kalau tak , berzaman le keje tak siap .. tadi modul satu dengan cikgu zamri da abes , kini masuk pula ke modul yang kedua bersama cik mat ....
lepas da hantar report sume terus masing2 takde keje .. ade keje pon asik nak ngutuk orang jek .. hahahahah ... masyaallah .... dah lah aku pon ngah ketandusan idea ni .. karang 2 la aku sambung megoblok kat sini k .. tata
shinee Pictures, Images and Photos

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi