AKU MARAH




muke mungkin nampak ceria tapi dalam hati ade orang tau ke ek ...

sedih , gembira , macam-macam perasaan la de ..

hahahahha harini aku sangat-sangat TERemosi ye ....

kat sini la aku nak curahkan segala2 yang aku rasa ... entah la aku betul-betul rase sedih sekarang ni ..

betul-betul sedih ... kalau la hidup ni tak penuh dengan kesedihan mesti ceria hidup aku ..

buat en arif ..

aku memang betul-betul terase hati dengan ko oke .... terase yang amat sangat ..

ko lebih pentingkan kawan-kawan dari aku kan .. takpe2 jangan menyesal ye

en arif

andai satu hari nati aku tinggalkan ko hidup-hidup ....

mase tu muke ko pon aku tak hingin nak pandang ....

macam hanjeng parangai ko kan ... ni hadiah untuk kau

baru puas hati aku ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Animated Pictures Myspace Comments


dulu boleh la nak tepuk2 bantal dengan aku .. sekarang tak lagi ...

aku dah bosan dengan ko .. kadang-kadang amik berat pasal aku ..

kadang-kadang ko tinggalkan aku ... huh bosan aku tau tak .............



sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi