MOOD 0



emmm tak tau deh nak buat gapo malam-malam nih...

malas semalas malasnyer tau tak .. tapi ape2 pon raye dah nak dekat ...

harini satu hari suntuk cik abang tak tepon ..

macam babi sial perangai die .. pagi2 da buat aku hangin satu badan .. kalau korang pon compom2 nyer naik hangin jugak .. bukan aku sorang je .. takpe2 , ko belom kene lagi

en arif ..

aku jumpe ko , aku maki ko cukup2 nanti ..

hahahaha tunggu jolah naseb ko nanti

.. jangan main2 dengan aku .. n aku amat terasa hati dengan semua orang harini ..

ade je yang tak kene .. huhuhu sedih aku dowh ..

rase macam tak dihargai pon ade ...

sedangkan mereka semua nak dihargai ..

tapi takpe , biarkan ... satu hari nanti , korang semua tahulah macam mane perasaan korang bile tak dihargai .. aku doakan ..

bia padan muke korang ..

yang terase , padan muke ko setannnnn.. baru puas hati aku ..

Animated Pictures Myspace Comments


padan muke korang kan kene maki dengan aku ..

hahah harini mood aku memang takde langsung k ..

hahaha sape2 yang kene maki free tuh , jangan la cepat terase k ..

aku memang perangai amcam ni .. macam sial sikit

Animated Pictures Myspace Comments


Animated Pictures Myspace Comments


jangan marah2 ye pada yang kene maki tuh


sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi