sakit



oh hari sabtu yang menyakitkan .....

emmm tadi kat kolej ade buat rumah terbuka ....

tapi tak dapat join coz kene sakit perut orang perempuan ....

emmmm sakit yang amat2 ....

ya allah , memang tak terkata la sakit die ..

grrrrrrr ......


=0


da sakit perut , ngidam lak nak makan ayam KFC tuh ...

da cakap ngan en bunchet saye ..... die kate

" tunggu dulu eh sayang , nanti ade duit , kite gi makan KFC eh , macam dulu2 " ...

emmmm sedih nyer ....


=0


sekarang ekonomi kami berdua tengah merundum gara2 adeq die yang mungkin agak

sundal

sikit perangai die ..

kami berdua da abes beribu2 ringgit untuk jamin die sebab die suke buat hal ...

sampai kadang2 aku dengan en bunchet aku langsung takde duit nak makan ...

hohohohohohohohoho ...


memang best giler ar perangai adeq die ..

weiii mampos cepat ar ko budak ..

habiskan duit aku laki bini jek ...

aku sekarang tengah study lagi and perlukan duit yang banyak ye ..

so , tolong la ko jangan menyusahkan abang ko tuh ....

aku benci ko MOHD HAMDAN BIN DAUD ...


=0


orang yang selalu menyusahkan aku dan laki aku ...

aku takde adeq ipau macam ko bagus ar ..

aku memang doakan ko ye supaye berambus cepat dari dunia ini ...

aku memang sangat2 marah kali ini .....


=0









sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi