entri sedih

tadi gi jalan2 kat fb najaa .. alih2 mate aku ternampak la satu entri nih .. mule2 ingat ape la kan .. aku pon try la bace , da bace tuh hati aku tersentuh sangat dengan background lagu yang meyayat hati ... sape paie tuh?kenape die meninggal? bile dah bace entri tuh sampai habis , aku boleh buat kesimpulan .. dan kesimpulanyer ialah hargailah orang yang sayang kat diri kite .. tak payah la tunggu cinta yang tak pasti sedangkan cinta yang sejati ade di depan mata ... memang sedih betul la , betape budak lelaki tu nak kat budak perempuan nih , tapi cinta dia tak dibalas ... mungkin die sendiri tak dapat mengagak kot benda ni akan terjadi dekat die .. aku pon tak tau ape yang dah jadi kat paie tuh .. ape2 pon sedekahkanlah al-fatihah untuk arwah ... kat bawah ni aku letak link die , ramai yang nak tau mcm mne keadaan die sekrang .. tpi entahlah ... aku sndiri tk sanggup tengok blog die , nt aku teringatkan seseorang :((((


sarahdyana ariena
.
.
.
.TAPIIIIIII
.
.
.
.
yang paling penting , aku juga mesti hargai orang yang menyayangi aku ...







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi