hari mushroom kuh




harini takde pape yang seronok pon,just duduk kat rumah je sambil mengadap lappy n makan sup mushroom kegemaran aku .. tuh jek. hari selase ni da jnji ngan shakira nak amik wedges yang aku beli kat die tuh .. whoaaaa tak sabar giler tuh ... tu pon beli sebab die dah bagi diskaun ... kalau tak mahal jugak la aku nak membelinya .. hahahahahaha ... sabar ye selase .. aku bakal menjemputmu .. muahahahahha
.
.
.
.

PARIS HILTON MY NEW BFF
 

huh ape kene mengene gambo nih ngan entri aku ?? takde ape sebenarnyer pon .. just nak cakap aku suke tengok rancangan nih .. suke tengok dorang gado2,tumbuk2 .. hahhaha

da la .. aku nak sambung makan mushroom soup .. yummy2 . sedap nyer .. ipod aku pon dah giler la weyh . hahah macam tuanyer jugak , lain lagu dibukak , lain pulak yang keluar .. kahkahkah






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi