makan banyak

tadi kua jap gi beli makan sebab my mom tak masak kat rumah .. mooad nak masak pon takde harini , so dengan rajinyer aku gi beli makan kat ujong pasir sane ... aku order kueh tiaw lembab , die boleh buat yang basah punyer , bengang sehhh .. tapi naseb baik sebab tau makcik , kalau tak sedap tadi , saya baling kueh tiaw tu kat muke makcik .. hahahahhaha .. pastu kat kedai yg same gak , aku order la kebab ngan roti hot dog .. hahahaahha ni namenyer mentekedarah ok ....

yummy yummy
pastu sebelum balik , singgah kedai atas jap beli benda alah ni .. hahahahaha ank kunyah2 mase tengah hadap lappy .. bodoh siak

hahaha itulah namenyer bace tak makan bismillah ...
camnilah pernagai die .. da puas aku mentekadarah ni ,
aku nampak eskrim dalam peti sejuk , ape lagi, aku balun leeee





sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi