hari2 yang malang

nak mengomel sikit hari ni. rase geram pon ade,marah sikit pon ade jugak.padan muke dekat orang tu jugak pon ye,tu la ade anak sendiri tak mau jaga.kadang2 suke buruk2 kan anak orang lain.tup2 anak ko sendiri buat masalah la.ape perasaan ko eh makcik.mesti malu nak bertentang mate dengan aku.aku nak tengok sampai bile ko nak lari2 macam tu.lain kali kalau tak reti jaga anak perempuan,bunuh je makcik.takyah cakap anak orang lain macam2.
anak ko pun satu suke buruk2 kan orang.tu le lain kali jangan suke mengate budak2 perempuan lain gatal le,mengeyah ke kan,sekarang da balik pada diri ko sendiri.malu kan???? nasib baik malu aku je yang tau,kalau orang lain tau?nak aku bagitau orang lain ke hah?emmmm tapi nasib baik la aku ni baik macam bidadari kan (bidadari le sangat) ... 
ape yang aku dengan budak2 lain nampak tu,kiteorang akan diamkan sebab akak ko yang suruh rahsiakan hal tu tau. kalau ikutkan hati,aku nak balas je balik ape yang ko ngan mak ko suke buat dulu.baru padan ngan muke ko..hahahah puas hati aku...


p/s: moral of the story jangan suke cakap buruk tentang orang lain,sedangkan keluarga sendiri tak la betul mane pon kan.sebab tu la anak ko ade sakit makcik.taulah keluarga ko orang lain nampak macam baik je kan,semayang tak tinggal.tapi hakikatnye??? maaf sebab terkasar bahasa harini..




sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi