aksi terlampau

pagi2 camni TERdengau lak lagu jiwang,syahdu seh..hak3,
(sah aku da sakit ni)..
hahahaha..ehh semalam jalan2 tengok blog orang lain,
seronok rase,cantik2 blog dorang..
.pastu kan..pastu kan..jalan2 kat blog INI kan,entri die semua best2,
aku bace semua entri diek.. hahaha,mcm2 cerite ade..
pastu ade copy gambar die,tapi siang2 aku da tweet die aku hamik gambo tu,
die pon tak kisah..thanx en namie,saya pembaca no 1 awak..hahaha 
( ade diek kesah ke ko pembaca setia ke hape???? )
emoticon04
hahahaha kenape lalat sering menjadi mangsa????

blogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.com


emoticon20


sumber dari mrxkane..amik kat blog dieblogger-emoticon.blogspot.com







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi