PADDLE POP HEY..

tadi ngadu2 ngan en syg nak makan eskrim ngan cokelet,
die buat bodoh je,lame nak tunggu balas mesej,last2 die tepon suruh siap bagai,
tanya die nak gi mane? die cakap ikut je,pastu da sampai rumah,senyum2 kambing sikit,
terus masuk kereta.masih dalam keadaan senyum2 kambing lagi. die cakap ape tau,

"macam tak jumpe setahun sengih macam tu"

jahat kan
tanya die nak gi ane,die balas balik,

"kate nak melantak eskrim tadi kan?"

sampai hati die kate nak melantak,,ihklas ke tak ni?
pastu die sengih.. macam kerang tak siap

"gurau jelah"

pastu jumpe kawan die kat atas,ntah hal negara ke hape.die masuk kete cakap

"sori yang kite gi makan eskrim lain hari eh,ade hal kat kedai"

ape????????????????????????????????
penat je kuar tau

"nanti kite gi makan eskrim puas2 eh"

aku buat muke muncung tahap muncung cipan,
nak nangis pon hade tau..hadoiiii
last2 die singgah kedai atas,belikan aku eskrim ngan cokelet 
sebagai ganti tak jadi makan eskrim kat luar



terima kasih beli saya benda ni walaupun saya nak makan eskrim kat luar.. 
saya tau awak memang tk kn hampakan saya pun..blogger-emoticon.blogspot.com






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi