sapelah aku kan kan..

   assalammualaikum.



eh2 ain da buang tebiat..ngeh3
emmm mate tak ngantok lagi,da pukul 3 pagi dah
bukak fesebuk,boring..
yang chat semua ntah hape2 je,busan
tengok blog..
wahhhh buruqnyer belog aku
kihkihkih
walaupun buruq tapi aku tak pernah mintak orang lain
untuk cantikkan blog ni
maluuu..hihi
aku just ikut je tutorial yang dorang bagi
buat sendiri semua
code2 dekat EDIT HTML tu semua buat sendiri
bile salah,buat lagi 
samapi aku boleh hafal code2 tu semua
hakahkahkah
janji bile ikut tutorial yang orang lain buat,kite faham
tak salah mintak tolong orang lain buat blog kite
tapi better kite buat sendiri kan
lebih puas hati
walaupun taklah secantik blog orang lain
cerite pon kene menarik
baru ramai orang suke blog kite
cite aku tak menarik..aku main bantai jep
ape yang aku nak tulis...
hahahaa
dan tak mengharapkan followers yang ramai 
kalau ramai pon,tak semua followers
bace entri kite hari2 kan
hahaha poyo gile aku ni
yang follow blog ni ke
yang hanya datang menyinggah pon
korang semua tetap kawan saya
ngehngehngeh
pale hotak tengah mereng..
nak singgah blog orang lain pulak
tata uolssss!!!











sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi