photoshoot abg iman and kak su



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang


ohhhh saya sangat suke tengok pengantin perempuanyer.. sangat comel okeh..... ni kire photoshoot gambar kawen dorang kot. dorang kawen bulan 3 haritu... 










doa saya, bia cepat la abang iman and kak su dapat baby.. tak sabar nak dapat adik sedara baru.. 
kalau abang iman baca entri ni, ain nak cakap yang abang iman memang tak salah pilih orang yang abang iman sayang..pandai memasak,menjahit,buat kerja rumah.. ain jeles ok...
wakapwakapwakap..
buat kak su, selamat datang ke keluarga baru..










sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

5 comments:

cheqwa berkata...

aaah,sweeetnyee diorang..hikhikhik..semoga berbahagia untuk mereka..ngeee ^_^

FARAH IZWANI RAMLI berkata...

suwitttt.
gown tu cantik lah.:)

CIKGADIS berkata...

cheqwa:hihihihhihi amin

farah: seronok kn klu dpt pkai gaun tu..wakakaka

Diana @ bilakukatacinta berkata...

semua comey...

rara pinkmafia berkata...

wahhh kembang nya gaun hitam tu.beshnya tgk =)

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi