akhirnyer!!!!!

da lame agaknyer aku tak post kat sini kan..rindu pulak , yelah mane taknye sibuk dengan kelas hari-hari , sibuk dengan nak beli barang untuk raya lagi ..
langsir dah hampir siap ,
perabot rumah pon da beli ..
emm tu pon idea dari cik abang yang nak raya sakan tahun ni . terima dengan redha jelah ya .. hehehe .. pergi nagoya nak carik kain tapi kebanyakan kain aku tak gemar betul la .. mungkin pada pandangan orang lain ok la kot , tapi pada aku hmmm susah la sikit .. aku ni cerewet sikit , entahlah tapi tulah aku kalau da gi soping .
emmm hari ni my mom cuti nak berbuka ape ek karang ... em sejak first ramadhan hari tu sampai la lani cheq tak pi2 pon pasar ramadhan
emmm sebabnyer??? sebabnyer malas nak berjalan sebab kat sane ramai sangat orang kan .. tapi kalau da sampai sane , hmmm alamatnyer timbul la syaitan manusia . iaitu nafsu aku sendiri .... kahkahkahkah .
emmm tapi rindulah kalau tak gi bazar ramadhan kan , yelah bukanyer selalu pown setahun sekali je kan ... emmm lain la kalau ade orang nak belanje ke , seronok sikit aku nak berjalan ke sane ... wahwahwah ... ingat harini nak masak je kat rumah ,save sukit bajet duit dan minyak kete aku kan ... hikhik
cuaca kat luar pon mendung dan macam nak hujan je lepas ni . bagusssss rahmat tuhan la katekan . cik abang sibuk sikit harini sebab die ade tolong kawan die kat bazar ramadhan kat taman cempaka . jual2 baju ..
uii sayang , nape jauh sangat , i kat rumah ni sape nak jage??? hahahahahahahahahaahah .. malam ni datang rumah k sayang kite berbuka same2 dengan umi k... i tungggu tau... aha2 harini tak datang kelas ... so pasni kene la buat asigment yang tertunggak tu .. naseb baik senang punyer kerja .. kalau susah tadi , apelagi copy and paste jelah ... hahhahahaha

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi