selamat berbuka

selamat berbuka ek untuk korang semua....
aku pun baru je lepas berbuka nih , kenyang sangat rasenyer .. harini aku tak gi bazar ramadhan , cume masak kat rumah jep .. my mom pun tak berape nak sihat lagik tuh so aku terpaksa la mengambil tugas nyer untuk memasak hari nih ... hari ni aku masak telur mate masak kicap dengan sambal sotong and ikan bilis goreng letak bawang and cili padi ... tu je yang aku dapat masak .. nak masak banyak2 takut tak habis pulak ..orang2 kat rumah ni bukanyer makan banyak pun .. tapi masak lebih sikit jelah sebab nak bagi hubby makan sekali .. emmmm ingatkan taknak masak harini ,yelah aku da penat sehari nsuntuk mengemas rumah , angkat my mom balik kerja lagik .. pastu nak kene masak ... memang la tak kisah tapi harini kan first day puase so ingat nak relax sikit la kan2.. tapi takpelah kesian kat mom sebab die pon demam .. ni pon karang nak gosok baju mom lagi sebab esok die nak gi kerja jugak ..dah suh die mintak cuti tapi die taknak .. die malas nak dok umah .. die nak jumpe kawan2 kessayangan die la tuh .... tapi pape pon aku gembira harini sebab dapat menjalani ibadah puase dengan sempurna ...

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi