hari puase yang bakal menjelma

TUP ...TAP ...TUP ...TAP ..kejap je dah nak puase ... emmmm rase tak sabar pon ade gak, macam tak pernah sambut puase kan..emm puase kali ni mungkin bermakna bagi aku dan hubby kot ... sebabnyer ???? sebabnyer kiteorang raye tahun ni pakai baju raye sedondon . sebenarnyer dari tahun lepas nak pakai baju sedondon dengan die tapi tak kesampaian lak..hehehehe sebabnyer tahun lepas kiteorang bz sikit dengan kerjaya masing-masing .. tu yang pakai baju lapok je , pakai je ape yang ade . tak elok membazir . itu kate tahun lepas , tahun ni kate kite pakai sedondon ye .. hahahaah. kite pakai sedondon ye sayang.... i lovin it

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi