HARI YANG MENYEDIHKAN






even hari senin haritu , aku ade buat makan2 la kat rumah ..

en arif dan my mom pon tolong sekali la kan. ...tibe2 dapat panggilan telefon dari maksu pastu die pon cakap la dengan my mom ... ingatkan nak cakap pasal nenek la kan ..


tibe2 my mom menangis melalak2 .. tepanjat gak mase tu ... my mom memang macam takleh terime kenyataan mase tu .. aku pon da tecengang and then lansung tak jadi nak masak tapi en arif la yang bayak tolong haritu ...


pastu aku telefon la ayah aku suh die balik sekarang .. mase tu die baru je sampai JB , terus die balik melaka balik .... tapi aku tak ikut dorang balik sebab da jemput orang ramai n kawan2 adeq aku sekali ... tu yang memang tak dapat balik raub ..


sememangnyer aku amat sedih dengan pemergian arwah mak ngah sebab muke die saling tak tumpah macam my mom ..... tapi nasib baik la my mom kuat ... petang tu jugak die dengan my dad balik pahang ...... tapi die tak sempat pon nak jumpe arwah sebab die sampai pon dalam pukul 10 malam ....


yang dapat jumpe arwah maksu dengan mak teh la sebab dorang dekat nak gi raub sane .. lepas je dorang gi adeq dengan kawan2 die datang .. adeq bawak mata air die la .. ape lagi ... oh ye sebelum terlupe , thanx ya pada yang datang rumah haritu .. thanx sangat2 ...


n lepas je dorang balik aku dan en arif beserta dengan nisah dan lin gi pulak rumah dak nua .. makan mihun sup .. sedap giler ... nak2 sambal cili padi die tu .. wahhhh amat menarik ... thanx y nuar ... malam tu pulak kau ditinggalkan keseorangan di rumah .. sedih2 ... dah tu jelah aku nak cerita ....


Animated Pictures Myspace Comments











sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi