PEREMPUAN SIAL








ni lagi satu benda yang aku memang cukup benci dah nak cakap ..

memang sial pukimak betol la ..

hhahah kan aku da kuar bahase melayu sejati ...

sial punyer pompuan , ingat aku les ke ..

da beribu kali ko mesej aku dari dulu sampai sekarang

tak habis2 ngan perangai hanat ko tu keling anjeng .

kalau ko tanye sikit2 boleh ar ,

ni tanya lebih2 lak , hangin ar aku .. aku tak reply ko cakap sombong ..

tengok ko pon aku geli ar minah ..

jangan le buat perangai dowh ..

aku nak raye jumaat ni ..

ko deepabali lambat lagi ...

bak kate adeq aku , puki die da gatal sangat dah ke nak mengatal sesame jenis ...

pasni kalau ko mesej aku lagi aku panggil ko hanjeng je k ..

hahahah and kalau ko add aku lagi aku tak kan

approve ...


perangai tolong jangan jadi amcam hanat eh .. kan sia2 tadi ko da kene maki ...


SAPE2 KAT LUAR JANGAN MARAH EH AKU BERBAHASA DEMIKIAN .. AKU SAJE NAK LUAHKAN APE YANG AKU RASE



sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi