aku lagi


huhuuhuu first time bawak kete auto ,

mampos aku di jalan raye ..

muahahahaha .. serius memang aku tak reti wokeh ....

kalau kete manual tuh boleh la jugak aku bawak ...

sebab mungkin da biase bawak manual ,

tu yang tak biase bawak auto ..

tapi still blaja lagi ..

tapi sebenarnyer bawak kete auto lagi penat dari bawak manual ..

hahah sape setuju ngan aku ???

sila angkat ibu jari anda wokeyh ....

kekekekekeke ..

em tadi gi rumah dak sonik ngan rumah umi...

soni la yang ajak datang rumah die ...

hahahahah da die nak masak , baik datang kan ...

dapat makan free lagi walaupon perut da kenyang ..

tadi bawak aseng , syahmi ajid ngan arif ..

hahahahah ketawe pecah2 perut kenekan ajid ngan syahmi ..

hahha padan muke korang ... esok kiteorang ade program dengan


JPA (JABATAN PERTHANAN AWAM)


hahahahhahaha ho yeh ho yeh ...

=0

tapi aku ngan aseng tak dapat lagi baju PRITEC tuh ..

susah ar camni kan ..

emmm macam malas nak datang pon ade jugak ...

huhuuhuhu sebab takde baju ..

dok rumah mungkin lagi best kod ..

hahahahah dan akhirnyer aku telah membuat keputusan yang aku tak gi kelas harini..

huahuahuahuahua ...

cian giler aseng ngan sami ..

hahahah akak bukan saja taknak datang tau ,

tapi takde transport nak gi lah ... ok dear ??? ngee <3>

=0











sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi