nak tukar macbook ni .






ingat nak tukar lappy baru je ..
da taknak pakai lappy ni ..
bukan ape , nak tukar angin lak ...
da discuss ngan my dad pasal lappy ,
mule2 die bising gak sebab belum sampai setahun pon pakai lappy ni ,
da nak tukar,
memang la die marah ....
tapi selepas dibincangkan dengan teliti ..
hahahahah teliti la sangat ain oiiii ..
my dad setuju dengan keputusanku untuk menukar lappy yang baru tapi dengan bersyarat ..
muahahahahahahaaha ..
syaratnyer ialah kene dengar cakap die n cakap umi sebab aku adelah seorang anak yang degil .. hahahahahaha ..
kesiannnnn .. tu je , kalau aku boleh ikut ,
ape yang aku mintak ,die boleh bagi ...
hah kemal , nanti ko amek je lappy aku , takyah kongsi2 lagi k .. hahaha aku taknak ....
dan aku telah meminta sejenis macbook yang telah tertera di atas t
uh ya ...
ngeeeeee




http://www.emocutez.com






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi