:(((((((((((((((((((((((((((

serius rai ,aku rindu gilerrrr kat ko ..
macam mane ko rindu aku ,
sejuta kali aku lagi rindu kat ko ..
rindu nak makan sesame ngan ko ,
gi jalan sesame ngan ko ..
tido sesame ngan ko ..
macam2 ar ngan ko
sedih aku tau rai ko jadik macam nih .:face16:
http://www.emocutez.com









yang highlight bnyak2 tu bukan ape ,
sebab benda tu rahsie la jugak nak dipaparkan ..
banyak lagi sebenarnyer kiteorg chat tapi ni jelah yang boleh aku letak kat sini ..
tak semua benda kite nak kongsi kat sini kan ...
tapi serius , haritu aku menangis mase chat dengan die .
aku memang sedih giler tengok keadaan die macam tuh serumrh.
hope sangat die cepat ok dari semua masalah ..
aku mohon pada tuhan , kau berikanlah kekuatan pada die :t:...







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi