hari ini


hai semua nyer ...
hahahahahaha aku dah giler sikit ..
tengah takde keje nak buat smilelove .
aku rase ni mungkin entri last untuk minggu nih
sebab minggu depan aku da start keje ,
insya allah :t:.
dekat ofis apak mertua aku lah ..
lagipun die da offer ...
hahahha tkyah penat2 aku nak carik keje lagi kan ..
tpi aku tetap still stdy jugak , tapi amik kelas malam la .
aku taknak la jadi orang yang tak berilmu ..
wahhhhhhh ayat hahaa ....
thanx jugak too my en arif
sebab pecaye kan saya utk bekerja di tempat ayah beliau :face2:.
hahahhahaa ..
saya jnji akan bekerja dengan baik wokehhh :face23: .
dan cik arif cume berpesan ,
"da keje jgnnak mengatal "
hahahhaha ayat da lapok la ..
tak sabar rasenyer nak jadi bz woman .
kikikikikikikiki .
k la , nak out dulu sebab nak buat untuk en arif sempena hari suke2 sedunia .. bhahhahahahaha








sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi