dapat wedges baru

tadi best..gi jumpe shakira .. amik wedges yang aku nak beli kat die tuh .. wahahahha sumpah cantekk dowh .. hahaha .. taraaaa ni ar die buah hati baru aku .. hahah tapi yang bestnyer , en abang yang tolong bayarkan ..huahuahuahua .. terharuuu thanx sayang Rub









 thanx alot too cik shakira ye .. haha minggu lepas nak jumpe ko tak dapat , masing2 bz .. baru harini boleh jumpe . by the way,you look so gorgeous yunk .. nanti kalau aku nak beli ape2 lagi , aku text ko ok



ni la cik shakira .. hahahah jgn marah tau aku letak gambar kopeace .. aku mtak izin ..haha .. memang semua barang kat die cantik2 .. korang gi la kat link ni k color divine ... aku tolong promote je , mane tau shakira baik hati hadiahkan aku satu lagi gladiators sandals ke..ahaaaa (good idea) ok tipu je ..






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi