exciden

semalam nak gi kedai atas ngan my mom .. anta makan kat umah nenek jap . naik motor kawan adeq .. pastu mase nak belok kat umah besar tu , ntah mcm mnae la boleh ade sebijik viva kat situ .. agaknyer die pon nak belok la kod .. dengan megahnyer aku langgarkan kete die .. tapi aku langgar dengan penuh sopan tau .. motor tak cium kete die , tapi aku yang cium kete die .. habis kaki bengkak2 .. naseb baik mak aku tak hape2 .. dah tu , die kuar kete bukan nak tanye aku ok ke tak , die boleh gi lap2 die punyer kerete ... tkut nau kete pecah .. abes kaki aku pecah ni tak nak amik tau ke ... tapi takpe , sikit pon aku tak kesah .. yele , da paham sangat perangai orang macam ko nih ..
 budus...budus..budus...





sambil2 tuh aku sempat memakan eskrim kacang hasil buatan akugood ....

pastu arif belikan MCD ... makan MCD lak .. hahahahaha gelojoh2katak3




seronok dalam kesedihanberair berair







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi