followers yang ke-100

tadi baru perasan tau,sebab tengah edit2 blog lagi.pastu bukak shoutbox tu, perasan yang ni....




haha rupenyer2 da 100 la.baru perasan.yele,tak macm orang lain ribuk2 je..hahaha.tapi aku jenis orang senang je,tak harap orang untuk follow aku k.. 
"i follow u,nt follow i balik k"
takde..takde..saya jenis orang, da follow, saya just cakap,
"hey da follow awak"
takde nak suruh dorang follow balik ke hape.dulu je buat,sekarang tak lagi..hahaha
saya just ikhlas je tulis blog.ade followers ke tak,same je sebab anda semua kawan2 saya..cewahhhh

hah yang followers ke-100 ni name die 
myra si gula2 hati..
cantik,manis 
macam saya..
(sudahlah jangan nak perasan k ain)

myra ni ade awards untuk awak tau..awak mintak hadiah kan2?
saya takde duit la nak bagi hadiah,hihihi
tapi saya bagi benda ni jep...




themoticon-2
hamek hang,bukan main besaq lagik..hahaha
ni untuk si catik manis myra :005:
emmm takde soalan nak bagi..just amik jelah ni k
tak pernah buat awards2 ni,ni pest time buat,
tak cantik diam2 je tau 
hahahahahaha

 TERIMA KASIH DAUN KELAPE EH KELADI 






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi