ayah beli kereta baru

hehehehhahahahahohohoho..hepi3, sebab ape? 
tadi ayah tepon,minggu depan die da hamik kereta baru..hahaha suke3...
hahaha kete lame die prob tau,so nak taknak die kene amik kereta baru.
ala,amik kereta biase je.haa pastu aku suh die balik melaka lame2,senang aku nak 'lenjankan' kereta die..hahahaha.umi tak bagi amik kereta baru tau,tapi last2 die pon setuju gak ayah amik kereta baru.kereta lame die,die bagi kat cik syg aku buat gi meniaga.baik kan hati die..hahaha,(perasan je)..
ahhhh hoyeah...hoyeahhh,kenape eksited sangat ah? 
padahal bukan kereta aku pon...ade aku kisah????
 kihkihkih..biase la,orang kalau da ade lesen kereta.perangai lain sikit.
macam tettttttt.hahahaha.ohhh harini melaka hujan je,tak panas langsung.best2.
sejuk hati sikit.eh OK lah,tak tau nak tulis ape lagi.sebab eksited nak dapat kereta baru..hoyeaahhhhh 


ayah kite hamik kete ni jep..tak mampu nak hamik kete besar2..hahaha
bye 







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi