setulus hati

emmm boring harini.en syg gi KL ngan kawan2 die,
gi amik stok barang baru..barang kat kedai da habis..best2..
tapi akulah orang yang paling seronok kalau die gi KL ,
dapat aku kirim barang banyak2...ahak2 go2 ain.janji saya nak beg yang saya nak tu dengan cover handphone saya ni tau...padahal tak sampai seminggu beli beg...
( cubalah bersyukur ain...) 
tapi kan..tapi kan,kalau beg2 lame yang aku da tak pakai dan masih elok lagi,
aku akan bagi kat orang yang memang takde beg... 
macam orang yang tak mampu beli beg ke kan. 
tulah motif aku beli baju,beg ke hape ke kan...
 so barang tu takdelah membazir.daripada bagi kat orang yang tak tahu menghargai,baik aku bagi kat orang susah.sekurang2 nya mereka rasa ape yang orang lain dapt pakai..
 huhuhuhu panjang ain..penat nak bace nanti..



.
.
.
.
.


 sila abaikan gambar ni..takde kene mengene pun...ahak2






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi