BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



da lame tak update blog, malas rasenyer nak mengupdate... yelah, balik kerja badan da penat, so mood nak blog tu takdelah.. hari isnin ni genap lah seminggu aku kerja, alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar. orang2 kat situ semuanya baik2.. 

hari isnin ni pulak aku kene tukar dekat bukit china, dekat lah sikit dengan rumah aku. rasa sedih pulak nak tinggalkan tempat keje lame. tapi takpelah, kat tempat baru ni pon aku training dalam 3 bulan, pastu pindah balik tempat lame.

 semalam en syg pergi pangkor, ade rombongan cik kiah. hahaha. eh bukan, ade rombongan kat tempat meniaga die. so semalam hantar die dekat bandar hilir, amik kereta bawak balik. gi kerja pon aku bawak kereta je, malas nak bawak motor. balik kerja tadi, singgah rumah lin, aku ade tempah coklat kat die, sebab esok hari jadi en syg.... tapi yang sayang nya die pulak takde kat melaka, nampaknya pagi isnin lah baru dapat bagi dia present.. emmmmm nak cite ape lagi eh.takde dah kot sebab penat sangat, blog pon tak best dah kot... nak tido




sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

1 comments:

safurara berkata...

ooooooo ptt lah lame tak update.keje eh.hmm moga suksesss jgn lupa update lagik =)

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi