jalan jalan dengan mereka



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang


hari sabtu lepas, saya dengan kawan baik saya pergi jalan jalan dekat kota raya melaka..
(harini ayat jadi budak baik wokeh)
kiteorang sejak kebelakangan ni memang selalu lepak sesame2. besttttt semua sporting. sebab mereka kawan saya dari sekolah rendah lagi, dari darjah 1.. lameeeeeeee kannnnn????









baru balik dari kl, terus gi rumah belakang jap, ade kenduri,tunjuk muka je, dengan tak tukar baju, saya terus suruh en syg hantar gi dataran pahlawan jumpe dorang. seronokkkk sangat.
dah la malam tu jem gilerrr.. 
kete pakwe dak zu tayar bocor
saya pulak tumpang tika. die nak tumpangkan 
pastu lepak kat kapal besar, duduk2 kat situ.dalam pukul 12 tengah malam baru balik
so semua enjoy, makan mcd pon kenyang...
tiap tiap minggu jumpe.
tapi tak bosan
seronok kan kalau da jumpe kawan baik


sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

3 comments:

cheqwa berkata...

wah,besnya jalan2 melaka..nak join gaak ;D

nurul ain berkata...

moh la dtg melaka cheqwa... :D

Luahan Hati berkata...

tayar pancit...kenangan 2..heheh

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi