dapat komisyen... sangat gembira



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



huaaaaaaa letih sangat harini. banyak kerja kat opis tadi..mata pula dah lah sepet sebelah, sape gigit pun tak tau le.. tapi tak rasa sakit sangat pun. balik je kerja, terus singgah pasar malam dekat depan rumah.. beli kuih nak berbuka kat rumah. tu pun jalan dah terhuyung hayang macam orang mabuk.. eehh hari khamis ni kan, i dengan kawan tempat kerja dapat komisyen sebab dapat jual barang lebih dari target RM13,000.00.. seronokkkkkk.. tulah untungnyer kerja kat sini, gaji lain, komisyen jualan barang lain, jual motor lain, jual motor berkuasa besar lain, secondhand lain... seronokkkkk .. dapat duit raya melimpah ruah.. rezeki raya tahun ni... dapat komisyen ni nak simpan buat tabungan kahwin nanti .. simpan dari sekarang, nanti takdelah masa nak kahwin terdesak cari duit kan2.... nanti tak adalah pihak laki nak susah2 carik duit banyak2.... ngeeee

(confirm da gatal nak kahwin)

hari jumaat nak cuti boleh tak, nak gi shoping raya.. hokhokhok.
"bos, saya kan pekerja rajin, bagi lah cuti eh2"
... (bajet bos baca blog)

 hahahahahaha
bubyeeeee korang



sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

2 comments:

amber tiffany berkata...

waa komisen =p bestnya boleh belanja cokelat tak=)

-singgah dari blog cicitembikai

CIKGADIS berkata...

mulehhh..cukelet je kan..hikhikhik

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi