berbuka di pizza hut




BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



hikhikhik.. harini seronok dapat berbuka dekat luar.. ni pun kenyang sangat dah, tak larat betul nak jalan.. harini nafsu tetibe je nak makan pizza hut, so dengan senang hatinya en syg menawarkan diri membawa cik gadis nye ke pizza hut......

CG: ayang2..(ayat mintak penampo) nak makan pija hutttt.. ngidam nihhh
ES: mane le tak gumuk.. asik pizza jep
CG: grrrrrrrrr, nak bawak ke tak nihhh
ES: OK2..tapi jangan mintak benda yang ade keju2 eh,
 i geli...
CG: pest time lak aku dengo ko geli makan keju.. ptuihhhh




tengah pilih menu... tak tahu nak pilih yang mane



masih membuat pilihan lagi........
.
.
.
.
.
.
.
last last


kiteorang order ni.. meatballs cheesee carbonara.yum2


ni namenyer ape ntah.....criscut kot


kiteorang amik yang perisa ramadhan punyer.. haiyooooo naseb sedap

.
.


nasi ni memang order kalau datang pizza.ni maneyer pilaf bbq

air pulak kiteorang order mocha freza dengan twister apple..
 tapi gambo air takde sebab air da tinggal separuh.hahaha











sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

4 comments:

AwieKashi berkata...

wowww.....pizza lah.... srrrppp!

i'm ezza haniza berkata...

sedap nye ayang!!!!!!! opsssssssss

CIKGADIS berkata...

keh3....

Heidi Shafiq berkata...

pehh.. sedap.. :)

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi