kartun korang mase kecik2



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang


hai korang.. kejap je dah nak raya kan2.. tak sabar betul.. tapi sedih jugak sebab nak tinggalkan bulan puase ni.. korang puase penuh tak tahun ni... ehhh tadi kan, tetibe je saya teringat kartun masa saya kecik-kecik dulu... banyak sangat kartunyer.. dalam banyak-banyak kartun , saya paling minat cite USOP SONTORIAN.sebab kan, suasana kampung dalam cerite tu buat saya seronok nak tengok..





tengoklah suasana kampung dia..seronokkkkkkkk
kikikikiki



yang ni pun saya minat jugak..sebab sebab sebab kan,kartun die comel je
kan kan
tapi ni bukan kartun masa saya kecik..hihi
tapi suke tengok




kalau macam korang pulak, korang suka tengok kartun ape mase kecik kecik dulu??







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

5 comments:

beluncas ^.^ berkata...

haa . usop sontorian ! citee tuu sgt bEST plus KELAKAA ! . lama gyla ta tengok cite uhh .

Iwanski berkata...

a ah... kalau abg si usop tu jalan... sure kaki dia terkangkang je.. hehe..

CIKGADIS berkata...

beluncas: kan2...

iwanski: hahaha tekangkang

RinsyaRyc berkata...

suka ngan upin n ipin... dulu suka ngn usop.. hihihi

http://bulatmata.blogspot.com/
Bulatmata

Syafiqa berkata...

Usop sontorian! haha cite mase kecik2 dulu, n keluang man, eh cam tu ek eja :P cite tu la layan mase kecik2 dulu.


Btw suka gak upin ipin,

Dua tiga kucing berlari... aaaa Selamat hari raya!

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi