hari raya VS merdeka!!!



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



sumpahhhhhhhhhhhhhh raya tahun ni paling tak best dalam sejarah hidup saya.. 
saya tak suka raya kat melaka ok!! grrrrrrr. 
saya nak balik kelantan walaupun ianya tak meriah mana sebab saya ramai sepupu yang best in the world kat sana. saya rindu mereka :((

saya rindu maklong saya, moksu saya,emmm auntie didi saya, ramai lah...
 raya kat sini boring sangat kan sebab  takde feeling macam tahun tahun yang lepas. 
saya benci raya di sini.
 just saya, umi and family mak usu adalah jugak pergi rumah pak din. sebenarnya malas nak pergi tapi terpaksa pergi jugak ok!! nasib baik mak jinah masak sedap, tu jelah hari raya saya, 
duduk rumah 24 hours.
 tengok tv, tido, tengok tv, tido. 
hewhewhew

eh lagi satu, selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 54.
tapi merdekakah kita sebagai anak melayu??







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

2 comments:

Hanim Irsyad berkata...

saya pown rayee tak bestt.. ibu tak cuti.. balek kampung kejap jew :(

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/raye-jalan-jalan-raye-dan-hantu-bonceng.html

CIKAIN berkata...

hunnym : kan2?? tk seronok betul,btw,selamat hari raya :))

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi