sekarang musim orang putus tunang ke??

                 

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
        Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



 heloooo peepsss.. harini hari ahad yang suram, tak panas.. sedap untuk melelapkan mata yang tak cukup tidur ni.. ehhhh btw, sekarang ni memang musim orang putus tunang ke eh... bakal kakak ipar i pun baru je lepas putus tunang, sebab lelaki tu ada perempuan lain.. kesian bakal kak ipar i.. dah berpuluh ribu habis tempah barang kahwin bulan 11 ni , 
tapi apa boleh buat kan, alasan lelaki tu 

"maaflah saya tak bersedia nak kahwin lagi" .. 

kepale abah ko ajau tak bersedia lagi.. habis ko da tinggal sebumbung ngan perempuan lain boleh lah pulak kan... perempuan tu da mengandung pun... kesian mak ayah ko,malu dorang tau tak... tak pikir ke apa perasaan tunang ko, ko buat dia macam tu... tapi tak apa, setiap perbuatan akan ada balasanyer okey..... dengan kad kahwin dah tempah,mak andam da tempah, khemah bagai, ko tau tak berape banyak pembaziran yang berlaku... nasib baik lah dah tau perangai ko macam ni sekarang, bercinta dari zaman sekolah tapi last2 jadi macam ni... 
geram harap korang korang yang da ada tunang kat luar sana tu, jaga lah tunang korang baik2.. jangan sebab korang da bertunang, korang boleh percaya tunang korang tu 100%... memang betul kata orang, dugaan orang bertunang ni hebakk kan...



p/s: berape banyak perkataan tunang dalam entri di atas..hokhok





sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

2 comments:

AwieKashi berkata...

entah lar....bajet2 HOT je kalau dah putus tunang tuh...opss...puase....

encik iqram berkata...

jap..kalau bakal akak ipar..maknanya tue abang awak laa eehh..

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi