setelah lama bercuti



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



huuuuuuuuu lama rasanya dah tak update blog ni...dah bersarang dah pon....setelah lama bercuti,akhirnya kini saya kembali balik.... saya rindukan blog saya..saya rindukan kawan2 saya... saya rindukan semuaaaaaa...
majlis kawen haritu pon dah berjalan dengan lancar.alhamdullilah.....tetamu yang datang lebih daripada yang diangka sampai makanan pun tak cukup... rasa macam issshhhh kenapa jadi macam tu... naseb la kawan2 datang awal..kalau tak,confirm makanan tu habis......

sekarang saya dah jadi isteri orang.. perasaaan jadi isteri tu memang seronok sangat... tak dapat dibayangkan dengan kata kata. hanya yang dah kawen je dapat merasainya.. ahak ahak



kompang dipalu pengantin baru..ahak ahak





ouhhh en suami... saya sayang awak..grrrrr


actually banyak lagi gambar tapi malas nak upload dengan keadaan internet yang bab bab lembab..... 
arghhhh ngantuk...mau tido. assalammualaikum....






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi