26 januari...



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



lambat betul nak update...
hewhewhew.. penat belum hilang lagi.
26 JANUARI...
genap la umur saya 23 tahun.. dah besar dah anak umi.. dah nak kawen dah pon.. ~..~
(kembang hidung sikit...)
seronokkkkk bila dah besar, dah kena hidup berdikari,takleh harap mak ayah sangat...
tiap2 tahun saya tak pernah sambut hari jadi saya .sebabnya saya tak minat.. setakat wish tu boleh la nak bagi hadiah boleh, ta
pi kalau nak meraikan nye..
sorilahhh, memang tak layan...
semua orang cakap saya kolot tapi terpulang la pada dorang kan.. 

SAYA DAH BESAR OK...DAH BESARRRRRRRRR
 (tebiat ke meah!!!)


cuma harapan saya pada umur ini, saya nak berfikir secara matang....(selama ni ko tak matang ke???)
bukan tak matang tapi baru separa matang 
belum sepenuhnya.. hekhek
saya harap kehidupan saya semakin baik, semoga keluarga saya happy je....arghhhh tu je doa saya sempena hari jadi saya yang ke23... taknak lain dah..

terima kasih jugak pada kawan2 yang dah wish besday saya, en arif juga, terima kasih atas hadiah yang awak bagi tu.. saya hargai sangat.... walaupon kite tak celebrate sebab awak pon tahu kan..... saya harap hubungan kita ni kekal sampai ke
 jinjang pelamin...(dasarrrrrrr grrrrr......)

tq en arif :))

SELAMAT HARI JADI YANG KE-23 UNTUK DIRI SAYA SENDIRI.. HARHARHAR








sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi