esok last cuti



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



waaaaaa kejap je kan..tup tup da nak naik keje hari isnin ni, dan kejap je da raya kelima kan.. hari selasa dah genap seminggu berhari raya..hewhewhew..
banyak tak duit raya yang korang dapat tahun ni?? saya tak dapat banyak pun :(
encik boyfie bagi sikit jak.. mak ayah pun bagi sikit jak.. tapi syukur alhamdullilah, boleh simpan duit tu untuk beli rumah tahun depan >.<
tak sabar rasanya nak menginap rumah baru bagai..sebelum kawen, cari harta dulu, nanti sang laki takyah susah2 nak carik rumah kan2...
nak menghabiskan duit memang senang, tapi nak mencari duit tu, ya allah, tuhan je yang tahu.
sebab tulah zaman sekarang ni, semua benda kene berjimat cermat,
 tak boleh membazir sesuke2 hatii kan.
banyak nak kene fikir untuk masa depan, tak mahu susahkan orang2 dekat sekeliling...
da la, nak rehat dulu.. nanti hari isnin mengantuk pulak masuk kerja. 






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

8 comments:

RinsyaRyc berkata...

hehe.. Mood raya lagi tu.. Rin dah letak ain lam bloglist.. Kalau ada entri baru, muncul kat sana, ti rin dtg ^^

http://bulatmata.blogspot.com/

CIKGADIS berkata...

hehe..time kaasih tau awak,nt kite letak awak dalm bloglist kite jugak ok :))

RinsyaRyc berkata...

dh follow ain dh.. ^^ selamat malam.. Tido awal ye ck gadis ^^

sha my heart berkata...

ok la tu dapat jugak duit raya wlpn dah kerja. =)

CIKGADIS berkata...

rinsyaryc : haha time kasih tau..kamu pon tido le awl jugak ye :)

CIKGADIS berkata...

sha my heart: huphup...tapi tak banyak pun awak

AIEN NOT ALIEN berkata...

salam perkenalan...

dah bekerja tetap dapat duit raya...sebab belum kawen lagi..hihihi...

CIKGADIS berkata...

aien: salam perkenalan jugak. :)) hahah ye,betul tu,tak kawen boleh dapat duit raye lagi

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi