mane tak gemuk



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



saya rasa kan, berat badan saya macam dah naik je ni.. kejap naik kejap turun. hadoiiiii, jangan tak muat nak pakai baju sudah le.. sebagai sales advisor, kita kene sentiasa nampak cantik oke ... 
kikikiki, apo lah makcik sorang ni membebel kan.. grrrrrr mane tak nye...

tengahari makan ni
.
.
.
.
.

 

 


malam makan ni pulak
.
.
.
.
.
.
.

 



mana lah tak gemuk..  
"sayur sayur tak nak pulak ko makan kan makcik.."
"ehhhh biaaaa ar... badan aku.."



redha jelah kalau badan dah gemuk, nanti boleh masuk The Biggest Loser Asia
kannnnn






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

8 comments:

N U R A L Y N berkata...

aiyoo..same la..berat da naik..naik..dan naik...lalala

rara pinkmafia berkata...

terbaek!

CIKAIN berkata...

nuralyn : hahaha rase mcm perut da muncit jer

CIKAIN berkata...

kak rara: hahahaha jgn gitu

N U R A L Y N berkata...

tips na kurus ade..lalala :)

C i k P i p i T e m b a m berkata...

HAHAHA... ala kita nie lg gemuk kot.. bulan lepas , tiap2 hari dok hdap mcd , kakakaka

farah izwani berkata...

haha.
janji sihat kan. :)

YNA berkata...

xpe, janji hati sonang, hehehe

marilah kita bersama-sama menggemukkan badan spy boleh msk the biggest loser, ahaha

salam kenal ya? :)

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi