saya dah jadi aunty



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang


saya dah jadi aunty tau.. hikhikhik, (tiba-tiba)
seronokkkkkk 
saya ni teruja tengok budak budak kecik
semua saya sayang.....



 

 

 
 AQIED DARWISH



 
AQIED HAZIEQ
 

NURIN IZZATI


 haaaaaa kak long die je yang tak ada, gambar ada dalam handphone..
kakak diaorang lagi comel.. 
geram tengok pipi die..
nanti ada masa, 
saya letak gambar kak long dia pulak ye..
saya rindu budak budak ni, dorang suka buat saya gelak gelak dengan keletah dorang..
ni anak kakak kat tempat keje saya, memang dah rapat lah dengan anak anak dia
dapat jugak merasa jadi aunty.. 
hewhewhew
tapi yang izzati ni dengan kak long dia 
je yang rapat dengan saya
sebab selalu datang opis
saya pon ada jugak pergi rumah kak nisa , 
jumpa budak budak ni
ehh seronok lah kalau nak cerita pasal diaorang ni.. 
sampai esok pon tak habis cerita tau ..

ok lah.. babai, dah tak tau nak cerita apa
saya cuma rindu kat budak budak ni je..
sebab tu buat entri ni..







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

5 comments:

Polca Dot World c(= berkata...

Comel nye budak tuh ! mcm akak lorh ;)

CIKAIN berkata...

hahaha pandai2 je kamu ni :D

si ngokngek berkata...

aunty ain!!aunty ain..saya berak...hahhaha

farah izwani berkata...

aqied darwish.
unik nama semolek orangnya. :)

Misz.Atyn berkata...

saya suka aqied darwish :)

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi