shoping itu terapi



BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



harini saya dapat gaji, seronok ok. hewhewhew. pergi kerja dengan muka senyum ala kambing nak mintak penampo. harharhar.
harini kerja macam biasa je kot, tak penat sangat.
kerja pun rasa macam kejap je. tup tup dah pukul 6. balik kerja, en boyfie ambil. 
apa lagi, kebetulan dia dah ada, terus ajak pergi shoping, nasib lah en boyfie tak sibuk.. 
pergi mahkota parade, cari barang untuk lappy saya. banyak jugak la berhabis untuk sayang saya no 2 nih..

 saya sayang harta baru saya..kikikikiki



pastu pergi tesco pulak, 
carik tudung and jalan jalan je..



 haha saya memang suka membazir

tapi shoping itu satu terapi kan kan...
hilang stress keje sikit..
hewhewhew


da penat, kami pergi pulak kedai makan yang dekat dekat je. tapi yang tak best tu,
makan tak seberapa, kene bayar sampai RM 18.00. mungkin bagi korang normal, 
tapi bagi saya itu luar biasa.. sebab saya order nasi goreng biasa je, en boyfie order mi goreng, air limau ais dengan air suam je.. 
die caj sampai RM 18.00.. 
sape tak tekejot berok, 
baik makan kat windmill je, lagi puas hati.....
memang sumpah la, lepas ni saya tak kan jejak lagi kedai tu. cekik darah betul...






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

6 comments:

farah izwani berkata...

memang terapi. haha.
seronok kalau dapat apa yang kite nak.puas!

Yana Kama berkata...

seronoknyeee....tengok orang lain shopping hati mulala meronta2 nak shopping jugak..bila mau gaji ni...hehehehe

CIKAIN berkata...

farah: aah kan..tapi berpada2

CIKAIN berkata...

yana kama: hihihi cepat2 lah gaji,jgn boros sudah la ye :D

budakijaupendek berkata...

seronoknya shopping. hehe
dapat gaji takpelah shopping sekali sekala.
terapi minda. haha

Onitsuka_hana berkata...

bestnya..lama xshoping..huhu duit oh duit

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi