merisik


BISMILLAHHIRRAHMANNIRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



waaaaahhhhhhhh da lame saya tak singgah sini. bz sangat. dengan kerja yang melambak, dengan tarikh kawen yang makin dekat.. macam tak sempat je, asyik terkejar2....
 diam tak diam ,dah nak kawen dah saya ni. ingatkan takde orang nak.. huwarghh huwarghhh huwarghh
minggu lepas 18 haribulan 12 keluarga en arif saya datang rumah untuk majlis merisik. teruja kot mase tu, mula2 ingat nak tunang terus je, tapi kene lah ikut adat kan..
dah merisik tu ,bincang punya bincang bulan 2 ni kami bertunang and terus kawen je.. so tunang dan kawen dalam masa 1 hari je... sekarang ni pun dah kelam kabut nak cari barang kawen bagai. nak gi tempah pelamin, nak cari mak andam semua. tapi yang beruntung nya, semua pihak lelaki yang support. so pihak perempuan takde lah keluar banyak sangat duit.. hikhikhik..
kejamnyaaaa
ok lah ,saya pon ade keje nak buat ni. nak pikir nak cari barang ape lagi untuk buat hantaran.. daaaaa

gambar masa merisik dekat en arif.. ade mase saya upload, takde masa faham2 jelah..

sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

1 comments:

Cikpuan rara berkata...

owh dh merisik ye.jgn lupa jemput akk k syg!

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi