berdebar debar

  

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



tengah syok2 tengok tv, alih2 terdengar paluan kompang lah..perghhh jantung ni bagai nak jatuh je.. 
apehal ko mak nenek???
dermmm!!!! 
al maklumlah, nak kawen bulan 3 ni, agak keTRAUMAAN sikit.. hekhek
ramai yang tanya.. 'eh dah ready ke belum?'.. ade jugak yang nakal tanya bukan2 
'eh da ready malam pertama ke?' 
gua rasa macam nak sepak je dorang tu semua...

tapi serius weyyy nampak je macam lambat, bulan 3, tapi persiapan belum 100 percen siap lagi.. macam2 yang bermain dalam kepala otak ni

haiii.. kawen kawen...

bersabarlah wahai hati......






sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

4 comments:

hawiz berkata...

wah..dh nk kawen yer..tahniah!

Wawa Tasliman berkata...

tau perasaan tu.. but then don't worry ok.. buat checklist and tick mana done or undone... jangan stress2 ok.. :)

CIKAIN berkata...

hawiz: hehe..terima kasih

CIKAIN berkata...

wawa: hihi,tulah seram pulak..btw thanx ok

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi