BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang



selamat pagi semua....
selamat berhujung minggu juga ya..
harini awal saya bangun tido, 
pagi2 lagi perut dah buat hal.
aishhhhh tak suka betul.....

kejap lagi nak pergi rumah en arif dengan umi and ayah. nak berkenalan dengan keluarga en arif lebih rapat lagi...gamaknye ....
hewhewhew
harini misi saya di hari cuti ialah pergi tempah kad kawen.. kad kawen en arif dah siap dah, saya punya je yang belum siap lagi.. 
tulah, sape suruh cerewet lagi kan...

ni pon tempah last2 minit, buat dekat en arif punya sepupu je, naseb la dia buat kad cantik, boleh la tempah ye dak... kursus kawen semua da settle, just nak pergi buat ujian HIV je belum lagi..
 naseb la saya cuti lama, isnin depan baru masuk office balik.. tq BOS bagi cuti panjang.. 
huar huar huar!!! (gelak beruang)..ehhhhh

tak tau dah nak cakap ape lagi, pasni nak siap2 gi rumah en arif, pastu nak gi jumpa sidang kat tempat saya, nak gi tempah kek kawen, kad kawen..
 harap2 la sempat untuk hari ni...aminn

BYE KORANG!!!!







sayang dari hati.. tak sayang pergi mati.hihi gurau

0 comments:

copyright@tamanseribubunga.blogspot.com/hak milik peribadi